onsdag 9 juni 2010

Tävling

Tävling!

Jag lottar ut en randig, fodrad tygpåse (storlek ca 25 x 35 cm). Vinnaren får bestämma om den vill ha den blå-randiga påsen (med vitt fodertyg) eller den rosa-randiga påsen (med rosa fodertyg).



På påsen finns en vit ruta, i denna trycker jag ett valfritt ord (t.ex. ett namn) som vinnaren själv får bestämma.



Alla får förstås vara med. För att få en lott, kommentera inlägget och skriv gärna vilken färg på påsen du skulle vilja ha (minns att skriva din e-mail adress ifall att du inte själv har blogg). För två lotter, kommentera + länka med den översta bilden på din blogg.


Tävlingen pågår till 24 juni.


Lycka till!

40 kommentarer:

  1. Klart jag är med :oD jättefina påsar! Jag ska försöka komma ihåg att länka också när lillungen har lagt sig ikväll! Nu måste jag plocka undan värsta röran innan M kommer hem - vore synd om han skulle svimma pga måleriverkstan jag angjort i köket, då blir det inget byggt ikväll ;o) Vi ses i helgen! Kram, storasyster

    SvaraRadera
  2. Som ett Alias deltar jag inte i tävlingar ... men det var fin vinst!
    :)

    SvaraRadera
  3. Va duktig du är att sy! Jag har börjat sy lite själv,men föredrar att inte visa alstrens avigsida än sålänge... :)
    Jag vill gärna vara med i tävlingen och vinna den rosa påsen!:)

    SvaraRadera
  4. Jag är oxå med! :) vackra tygpåsar!! ford-race@hotmail.com (rosa)

    SvaraRadera
  5. Jättefina tygpåsar! Tror den blåa skulle göra sig bäst i mitt hem! Är gärna med i tävlingen!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla jag också! :) Om jag har turen på min sida väljer jag den rosa påsen. Länkar från min sida! :)

    SvaraRadera
  7. Så fina påsar. Jag har svårt att välja de var lika fina bägge.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vilket jättefint pris. Jag skulle bli såå glad om jag vann en blårandig tygpåse till pojkarna.
    Länkar från min blogg!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  9. oj vad söta! jag är nog med å tävlar om den rosa påsen! =)

    SvaraRadera
  10. Så duktig du är på att sy!! Jag skulle vilja vinna den blå. Den passar bra hos mig;0).
    Sommarhälsningar
    Britt
    britt.jonesig@telia,com

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Oj va mysiga påsar...du e såå duktig o händig...vill gärna ha den rosarandiga påsen om jag har tur o vinner...H. Ulrika =)

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag är väldigt gärna med och tävlar om de fina påsarna. Om jag skulle ha turen att vinna vill jag helst ha den blå- och vitrandiga :), den skulle passa perfekt i yngste sonens krypin. Länkar från mig. Kram/Lotta

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Jättesöta påsar, vore så roligt å vinna en rosavit! ebeijar@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej vilka fina påsar du gjort, är gärna med på utlottningen. Den rosa/vita skulle passa bra i dottern Novas rum :) Hoppas på tur.
    Ha de bra
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  15. Ja just jag klart jag länkar så 2 lotter tack
    :) Camilla

    SvaraRadera
  16. Oj så bra jag hinner ännu med!
    Kniper en lott till mig, tack!

    SvaraRadera
  17. Jättesöta! Skulle gärna ta den rosa..
    juukko@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar om en söt liten påse. Skulle jag vinna hade jag nog valt den rosa..
    Länkar på min blogg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  19. Åh, den fina (helst den blå) vill jag vara med och tävla om! Länkar från min blogg såklart!
    Ha en bra dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  20. Så söta påsar! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Väljer den blåa i fall jag skulle ha turen att vinna :)
    Länkar från min blogg.
    Ha en fin dag. Kram Kicki

    SvaraRadera
  21. Jättesöta påsar så jag deltar gärna i din tävling. Den rosa väljer jag om turen är på min sida.
    Har ingen egen blogg.

    Somriga hälsningar/Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej,ja vill gärna va me o tävla om den blåa :) /Heidi N

    SvaraRadera
  23. Hej ! ja vill å gärna va me å tävla om den rosa påsen ../Annika B.

    SvaraRadera
  24. Är jätte gärna med på denna tävling med fina tygpåsar. Om jag vann så spelar färgen ingen roll tycker dem är jätte söta båda två ;)

    SvaraRadera
  25. Hej!

    Tack för din söta hälsning hos mig! Tack för din omtanke! Det har varit ganska omskakande...
    Det var väldigt trevligt att se ett nytt ansikte i bloggen! Och en fin sida du har!

    Och sen snubblar man över en tävling med - klart att jag vill vara med! Jag har en liten kille här hemma ju (förutom hunden) så om jag vinner skulle jag vilja ha den blå :)

    Tack igen och stor kram till dig!

    SvaraRadera
  26. Jag är så gärna med! Skulle jag, mot förmodan, vinna så önskar jag den rosa tygpåsen. Den skulle få hänga i lekstugan/lusthuset som vi håller på att bygga. Håller tummarna =)
    Har länkat här för en extra lott: http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/06/tavling-hos-annies-bla.html

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med! Länkar till dig från min sida.
    Ha det gott! /Jennie
    Ps. Båda färgerna är lika fina, men måste jag välja blir det rosa.

    SvaraRadera
  28. Så fina påsar! Jag vill gärna vara med och har länkat från min blogg Använt & nytt.

    Kram Outi

    SvaraRadera
  29. Jag är med och tävlar och önskar mig den blå...
    Jättefina!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Vilka underbart söta påsar! Jag vill absolut vara med i denna utlottningen. Denna påsen skulle göra sig så fint i sonens rum. Kanske med hans nappar i?
    Om jag har turen att vinna vill jag gärna ha en blå påse.

    Har också länkat:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavling-tygpase-246.html

    Hoppas, hoppas på tur! ♥

    SvaraRadera
  31. Hej!

    Vilka söta påsar!
    Vill abslout vara med och tävla, den ljusblå föll mig i smaken :)

    Trevlig dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  32. Vet inte hur jag kunde missa din tävling av de söta påsarna. Klart att jag är med och hoppas på en blå till Leonards små plast hundar.

    Länkar hos mig och hoppas på vinst även om det bara är en dag kvar.

    SvaraRadera
  33. Vill gärna var med och tävla, har länkat och kör med 2 lotter. Vinner jag vill jag helst ha den rosa påsen.

    Kram

    SvaraRadera
  34. Oj, jag vet inte om min kommentar försvann...


    Båda är supersöta men om jag vinner väljer jag den rosa eftersom jag är en rosa tjej.

    En länk finns här:

    http://evamar.blogg.se/2010/june/pase-24-juni.html

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med och tävlar om den blå!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/06/24-juni-vinn-fodrad-tygpase.html

    SvaraRadera
  36. vinner jag önskar jag den ljusblå påsen med namnet Greta på..Greta är mitt barnbarn

    SvaraRadera
  37. vilka fina. självklart tar jag 2 lotter och länkar här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/june/tygpase.html

    skulle vilja vinna den söta blå påsen.

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  38. Jag vill vara med. :D vill rosa påsen..

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  39. Kikar in och väljer den rosa påsen om jag nu vinner.
    Länk:
    http://olelsi.blogg.se/2010/june/vinn-pase.html

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Spännande, jag vill gärna vara med! Länkar från min blogg
    Skulle gärna vilja ha en blå om jag hade turen på min sida:-)
    Ingrid skulle det stå på den
    kramen Malin

    SvaraRadera