söndag 27 juni 2010

Presenter...

Min familj och vänner vet verkligen vad jag uppskattar mest. Titta bara vilka underbara presenter jag fick på min födelsedag!

En vit och rosa skärgårdspelargon i zink-kruka. Så fin! (ljushållaren köpte jag själv för en tid sedan och nu hittade även den sin plats :))

En vit WC-skylt av trä med ett hängande hjärta. Den skylten ska hänga på dörren till lilla wc:n i huset sedan :).


En vit "Vi är i trädgården" skylt av plåt. Den kommer säkert att användas flitigt för vi kommer nog att få tillbringa en hel del tid i trädgården innan vi har den i skick!


Dessutom fick jag flera vita handdukar (som stod högt på min önskelista). Jag fick också lite papper att fylla plånboken med. Det kommer väl till pass, för veckan som kommer händer det grejer. I morgon har de lagertömning (igen!) vid favoritbutiken Blossom. På onsdag kväll blir det hantverkarmarknad (vi hade tittat fel förra veckan, så det var först den här onsdagen) och på fredag kväll blir det sommarmarknad :). Så någonting lär jag nog hitta att fördärva mina födelsedags-slantar på :).

Nu har maken semester i tre veckor framåt (fjärde veckan tar han troligen i augusti). Så nu blir det bygge hela dagarna! På huset har takstolarna kommit upp, från att bottenplattan såg oroväckande liten ut så ser nu huset oroväckande stort ut. Månne vi inte ska rymmas att bo tre personer där :). Bilder av huset kommer snart...

En skön söndag önskar jag er alla, det är så roligt att många tittar in :)

5 kommentarer:

  1. Åh vilka fina presenter du fick Annie!! Underbar blomma och trädgårdsskylten vill JAG OCKSÅ HA, fniss. Supersöt WC-skylt!! Kommer säkert bli mycket gjort på huset nu när din man kan hålla på hela dagarna, vad roligt för er!

    Kramizar från aka

    SvaraRadera
  2. Visst är det bra när ens nära o kära vet vad man vill ha :) Jätte fina presenter du fick!
    Är jätte nyfiken på hur ert hus tagit säg, hoppas på bilder snart!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. 1. gratulerar i efterskott!
    2. fortfarande oerhört spännande med huset - väntar så på att få se fler bilder.
    3. vilka jättefina presenter du fått!
    Kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Vad bra ljushållaren passar i krukan! Jag har just köpt en hängstol, nu skulle det bara gälla att få upp den då med en HÅLLBAR konstruktion! Sen är det bara att sitta och njuta :o) Hoppas du hittar fina saker på alla shoppingevent du ska på i veckan! Kramisar, Jennie

    SvaraRadera