fredag 4 juni 2010

Tävla hos Hops-Shops


Att jag älskar bloggtävlingar är ju ingen hemlighet ;). Nu hittade jag denna fantastiska tävlingen som dessutom är finlandssvensk!

Min önskelista för sommaren ser ut såhär:

Denna jättefina poster från Print Shop. Skulle passa så bra på i vårt framtida allrum, såväl färg som stilmässigt!

Ett underbart hjärta med tro, hopp och kärlek från Mystorpet. I färgen vitt naturligtvis ;) (så det får hänga framme året om)
En korg i luffarslöjd gjord av Linda Andtbacka. Tänk vad mycket man skulle kunna använda den till!

Till sist på min önskelista finns den här fina lilla kannan Addo. Vit keramik, behöver jag säga mer ;).

1 kommentar:

  1. Hej Annie!

    Va kul att du är med och tävlar med oss! Alla som deltar får 10 % rabatt nästa gång man handlar på Hops-shop. Mejla oss på info@hops-shop.fi så får du din personliga rabattkod.

    Vinnaren dras den 12 juni. Lycka till!

    SvaraRadera