söndag 26 september 2010

Vinnaren!

 I dag på morgonen var marken och växterna täckta med frost, tänk så annorlunda (läs:vacker) naturen ser ut under sitt istäcke!


Men jag antar att ni hellre läser om vinnaren av min tävling än om frostbitna nypon ;). Det blev en hel del lotter att skriva, jätteroligt att så många ville vara med!


 Lotterna lade jag i min nya hattask (nostalgisk från ikea).


Vinnaren i min tävling blev...*trumvirvel*....


 Ia, med bloggen Ias Corner. Stort GRATTIS till dig vännen!
Skicka din adress till annie.nynas@gmail.com, så dimper kuddfodralet snart ner i din postlåda :).



Jag tackar alla som ville vara med och lovar att det kommer att bli fler utlottningar här på bloggen så småningom :). Ha en skön söndag i höstsolen!

10 kommentarer:

  1. Stoort Grattis till vinnaren, även om jag är såå himla avis, fniss.

    Ha en skön söndag Annie!

    Kraamiz aka

    SvaraRadera
  2. Aaaaaaaaaaaaa!!! Jaaaaaaaaaa!! Jag vann!! *lycka* Gud vad roligt! Jag skickar adressen i ett mail :)

    Och du, jag vill visst se bilder av frost - även om det kändes kallt :) Det var vackra bilder du la in!

    Stor kram och ha en fortsatt härlig söndag!

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder på nyponrosor och stort grattis till vinnaren!

    SvaraRadera
  4. Hej o grattis till Ia!

    Vilka fina bilder du visar, härligt med frost ute tycker jag. Såg ut som ni haft en helt underbar resa också.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild!
    GRATTIS Ia!
    Tack för en fin tävling!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Ett grattis till vinnaren och vilken härlig resa till Lappland ni verkar att haft.
    2 skönheter en stor och en liten såg jag på bild.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren!!
    Hos oss var det också frost i morse, men desto varmare på dagen. Det gick tom att sitta ute på altanen och fika! :O

    Hörru du! Ta det här på rätt sätt nu, men...
    Jag uppfattar dig som en sån varm och glad person och därför tycker jag inte att din header gör dig rättvisa! Bloggen din är ju såååå mysig, inte som en kall storm :) Håller du inte med? ;)

    Ha en fin ny vecka! kram!

    SvaraRadera
  8. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Grattis till vinnaren!
    Vilka fina bilder, älskar den naturen, jag bor ju inte så långt därifrån...

    Önskar dej en underbar vecka
    /Maggan

    SvaraRadera
  9. Grattis till de fina kuddarna Ia!
    Ha en fortsatt trevlig söndagkväll

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  10. Hej Annie!
    Grattis till gulliga Ia som vann och tack för tävlingen!

    Fina frostbilder du bjuder oss på!

    Ha en trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera