måndag 27 september 2010

Majas födelsedagskalender

Medan vi var på resa hade jag fått ett efterlängtat paket i postlådan. Nämligen Majas födelsekalender som jag beställt från webbutiken Vita drömmar och choklad, titta gärna in dit för där finns massor av andra vackra saker också!


Jag tycker väldigt mycket om Lena Andersons böcker och bilder. Födelsedagskalendern tycker jag är så bra eftersom det inte är utskrivet några veckodagar, så om man bara fyller i födelsedagar så kan man använda den flera år :). Och dessa vackra bilder vill man gärna titta på om och om igen!


Nu ska jag söka lite böcker att klicka hem, tar jag inte helt fel så lär nog dottern få en bok med Maja också till sin födelsedag :).

8 kommentarer:

  1. Vad fin den är! Måste titta in dit!
    Har en skön måndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, oj, vad många inlägg jag missat, hur kunde det gå till?
    Dina bilder från Lappland är helt sagolika, en av dem trodde jag först var en målning. Kul att få se dig och lilltjejen också.
    Jag älskar också Maja. läste Majas alfabet för barnen fler gånger än jag kan minnas. Så mysig!
    Nu ser jag med spänning fram emot IKEA-fynden:)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Vilken fin kalender! Och vad smart med en födelsedagskalender, det är ju inte så lätt att hålla reda på alla födelsedagar annars...
    Jättefina bilder från Lappland, låter som om ni hade en härlig resa! Och jättekul att få se bilder på er också! :)
    Jag har också klickat hem lite böcker, väntar med spänning på att de ska dimpa ner i postlådan... Paket är alltid kul! :)
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för din snälla hälsning hos mig! Hoppas din dag har varit bra och jag vill önska dig en skön tisdagkväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    GRATTIS till vinsten hos Nordljus!
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Så fin, jag tycker också om sådana teckningar, det är både mysigt och gulligt.
    Skall titta in på webshopen också!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åååh de där bilderna på Maja är så söta! Vår dotter hade en del böcker när hon var liten, och nu blir jag lite nostalgisk förstås... :))
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Ville passa på att göra lite reklam för mig (syns man inte finns man inte ju) och berätta att jag har utlyst en tävling på min blogg. En utlottning av annorlunda, färgglada, fina, kul och användbara kort för alla tillfällen. Ta gärna en titt och se ifall du vill vara med!
    Hälsningar
    /Lina

    SvaraRadera