lördag 4 september 2010

Utlottning!

Minns ni dehär kuddarna?


Jag sydde faktiskt ett kuddfodral till (här skulle jag gärna ha tillagt "av bara farten", men med tanke på min snigelfart vid symaskinen kanske det skulle ha varit ett väl optimistiskt ordval...).


Det tredje kuddfodralet tänkte jag lotta ut :). Reglerna är som vanligt, för en lott så skriver du en kommentar, för två lotter så länkar du med någon av bilderna ovan, skriv gärna i kommentaren om du länkat! Har du ingen egen blogg är du ändå lika välkommen att delta, men skriv i så fall gärna din e-mail adress i kommentaren så jag kan kontakta dig om du vinner :)! Tävlingen pågår till den 25 september.


Kuddfodralet är 50x50 cm stort och sytt av beiget linnetyg. På framsidan är det tryckt en vit stjärna med vit textilfärg.



LYCKA TILL

40 kommentarer:

  1. Hej va kul att du ville vara med i min utlottning...

    ... o jag är gärna med i din, länkar också så 2 lotter tack.
    Ha en skön lördagskväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag deltar gärna! :) Välkommen att delta i min utlottning du också! :)

    SvaraRadera
  3. Åååh en lott till mig tack! Har en pläd med samma färger och mönster som den skulle passa fint med!

    Snygga lampor ni hittat, vi har liknande men våra har glas även på "hatten". Hos oss finns... tio vägglampor och fyra stolpar. Men vi har bara en del att lysa till vardags (enligt klocka och mörkersensor) Vissa kan vi tända skilt tex när vi väntar gäster och vill ha "extra fint"

    Krya på er! Själv började jag få förkylningskänningar igår, men nåt sånt har jag inte tid med nu inte!!

    SvaraRadera
  4. Jag deltar i din utlottning.
    Ha en skön söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Uiii vilka fiiina kuddar!! Jaaa, jag vill vara med i utlottningen! Deltar med en lott!

    Kramizar aka

    SvaraRadera
  6. Vad skoj att du vill vara med i min tävling, jag är gärna såklart med i din också!

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  7. Jag vill nog också delta! Följer ju troget bloggen ;) Heidi B

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med i tävlingen! :)
    Kram/ Joanna G

    SvaraRadera
  9. Är gärna med i tävlingen !
    Annika B.

    SvaraRadera
  10. jag vill också va me :-) sku matcha perfekt ;-)
    /Heidi N

    SvaraRadera
  11. Åh, så fint! Jag vill gärna vara med! Vad duktig du är som syr, jag kan inte ens trä symaskinen utan att få ett sammanbrott ;0)
    Har länkat i högra spalten på bloggen för lott nr 2. Håller verkligen tummarna.

    SvaraRadera
  12. Åh så kul med utlottning självklart är jag med i den. Länkar med bild hos mig så det blir två lotter till mig. Nu hoppas jag på att vinna den fina stjärnkudden.

    SvaraRadera
  13. Kul med en tävling, klart jag vill vara med! Länkar från min sida, hoppas det ska öka mina vinstchanser åtminstone lite! ;)

    SvaraRadera
  14. Klart jag är med och tävlar om de finfina kuddarna! Och klart att jag länkar!
    Kramizar från Jennie

    SvaraRadera
  15. Vill gärna oxå vara med i utlottningen...tycker den sku passa här me mina kuddar! :) H. Ulrika N.

    SvaraRadera
  16. KLart jag vill vara med och tävla om ett sådant fint pris.
    Jag har länkat från min blogg

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  17. Hej, Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar till din sida.

    SvaraRadera
  18. Rättelse!! jag deltar med TVÅ lotter!!

    Kraamiz aka

    SvaraRadera
  19. Hej Annie!
    Vilket fint kuddfodral du sytt! Jag är gärna med i utlottningen o länkar med bild hos mig!

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen med fin vinst! länkar hit från min blogg!
    Har en fin onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  21. Vilken söt kudde! Klart vill man va med...
    annicahildingsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag vill oxå vara med och vinna den fina kudden
    Kramar Mia
    mia.malmqvist@home.se

    SvaraRadera
  23. Wow vilka läckra kuddar vill självklart delta i din tävling,å hoppas på turen att vinna. Deltar med två lotter,länkar på bloggen:

    http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

    Ha en trevlig fortsatt dag!
    Önskar Sandra

    SvaraRadera
  24. Tar gärna en lott, tack.

    Har ingen blogg, men min e-post finns under sähköposti.

    SvaraRadera
  25. JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM EN LÄCKER KUDDE.
    HOPPAS NU PÅ TUREN...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med och tävlar! :)

    camillasnellman@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Nu skriver jag under rätt rubrik! Jag vill vara med!!!!!!!! Och du, jag glömde ju skriva att ljuslyktan och hjärtat var supersöta och passade jättefint hemma hos er! :)

    Jag länkar så klart och kniper två lotter!
    Ta hand om dig!
    Kram!!

    SvaraRadera
  28. Jag har länkat och vill såklart vara med. Titta gärna in i min tävling;)

    SvaraRadera
  29. Hej på dej!
    Roligt att hitta hit till din fina blogg. Självklart är jag med och länkar gör jag också.
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  30. Jättefina kuddar de vill jag vara med och tävla om . De hade passat perfekt med min andra hemsydda kuddar. Länkar från min sida..
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  31. jag vill gärna vinna. detta skulle passa super i vår barnkammare jag just nu inreder till vårt kommande pyre. passar på att ta 2 lotter. har alltså länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/kuddfodral.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha det fint kram Lillan!

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Vill gärna delta med en lott. Kudden skulle verkligen pryda sin plats i min soffhörna :-)
    grettve@live.se

    SvaraRadera
  33. Hittade hit via Hemma på Kråkered. Vilket fint kuddfodral du har sytt! Det är klart att jag vill vara med och tävla om det. Jag länkar från min blogg så det blir 2 lotter. Sedan håller jag tummarna och hoppas på tur i dragningen.

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  34. Vilken snygg kudde! Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar så klart från min blogg:
    http://hemmaihogalid.blogspot.com/

    SvaraRadera
  35. Så klart jag vill vara med i din fina utlottning!
    Två lotter plockar jag till mig!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  36. Hej, sicken bra tävling. Jag är gärna med.


    Ha en fin dag!
    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  37. Jag vill gärna också vara med och tävla!

    SvaraRadera
  38. jag tar en sista chans på en kudde!
    hälsn. ingela

    SvaraRadera
  39. Tjo ho jag vill jätte gärna vara med och vinna den fina kudden♥ tack för en fin blogg..

    SvaraRadera