söndag 21 november 2010

Vinpåse

I går sydde jag en hel del i säckväv (inte det bästa materialet att sy i dagen efter att man har storstädat märkte jag efter en stund).


Det jag sydde var vinpåsar (som storleksmässigt också passar till Fazers chokladaskar).


Den första jag tryckte står det God Jul på, men jag har även planer på att trycka någon med bilderna tro, hopp och kärlek (kors, ankare och hjärta), som är typiska julsymboler i den trakt jag bor i.

I fall någon är intresserad av en påse så syr jag dem på beställning, man får dem med rött tryck och rött band också och texten kan jag variera efter önskemål. Storleken är 18 x 35 cm. Priset är 6,50 euro (ca 58 sek) / st + 2 euro frakt. 

Jag syr också julklappssäckar. De går naturligtvis att få med vitt tryck och vitt band om man så önskar. Storleken är  60 x 75 cm. De kostar 16 euro (ca 145 sek) + 3 euro frakt. (frakten är den samma inom Finland och Sverige)

Om någon blev intresserad eller har frågor så kan ni maila mig på annie.nynas@gmail.com

 

 Man får naturligtvis kommentera inlägget trots att man inte är ett dugg intresserad av mina produkter :). Det blev lite smyg-marknadsföring här, men nästa inlägg lovar jag att blir mera vanligt!

Ha en skön söndag!

9 kommentarer:

  1. Jättefina! =)
    Vad duktig du är!

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Du är så påhittig och det blir så fint! Synd att jag redan har tomtesäck......annars hade jag bett att få köpa, men nu vet jag var det finns, så vem vet.....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte Rusta du, du fixar ju så mkt fint. Rusta kan man dessutom beställa på nätet tror jag, de borde väl frakta till grannlandet?!
    Ha det!

    SvaraRadera
  4. Fint! Du borde starta en liten nätbutik med dina grejer! Jag har vänt (ännu mer) upp och ned på vårt hem när jag släpat fram allt julgrejer. A har redan lagt beslag på julgransbollarna, så det är ju tur att man inte har några fina värdefulla av glas, utan plastvariant för några euro! Är ledig imoron så då ska det pyntas för hela slanten! Ha det så bra! Kram!

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha!! Jag var verkligen intresserad av dina saker! Du är superduktig på att sy och pyssla! Jag önskar att jag kunde göra samma sak!
    Din julklappssäck är ju fantastisk!
    Och nej, det kanske inte är så bra att sy i jute om man precis har städat *fniss*

    Hoppas ni har en härlig söndag!
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  6. Helt rätt, jättefina påsar.
    De måste vara perfekta som "gå bort present" också.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Jag tycker det är helt suveränt att du börjar ta beställningar. Du gör ju så otroligt mycket fint, det är klart att du sälja dina fina alster. Jag kommer sitta här och vänta på att det kommer fler inlägg med beställningsvaror. Zinkfågelhjärtat till exempel...:) (Jag vet att det var din svärfar, men ett litet familjeföretag är väl inte helt fel) Eller dina fina kuddar, eller gardiner. Listan kan göras lång.
    Kram & ha en riktigt bra vecka!

    SvaraRadera
  8. Håller med Skogslunden ovan, jag kommer också uppskatta fler inlägg med beställningsvaror, hihi, du är såå himla pysslig Annie och gör verkligen jättefina saker, gah... Du gör klokt i att utnyttja bloggen till reklam, absolut!! Tycker som vissa som kommenterat ovan - önskar jag haft samma begåvning, men nu har jag ju tyvärr inte det...

    Många kramizar från bloggvänen aka

    SvaraRadera
  9. vad flitig du är, och vilka fina saker du producerar!

    SvaraRadera