måndag 15 november 2010

I väntan på....ellospaket!

Tack för alla fina kommentarer om sakerna jag syr och trycker. Alltid roligt att få beröm för det man gör :).

Några gardiner blev det alltså inte beställt från Ellos... i stället klickade jag hem några andra saker. Ett nytt sängöverkast har jag ju som bekant varit på jakt efter och när jag dessutom hade en rabattkupong att utnyttja så passade jag på. Jag ska i alla fall försöka hålla mig och sätta det i skåpet tills huset är klart, får se om det lyckas.


Ett kuddfordral med jultryck beställde jag också. Knäppt, va :)!? Det kommer åtminstone att passa bra med mina gardiner.


Dottern ska få en sådan här klänning...
...som jag tycker är som hämtad ur Astrid Lindgrens värld.

Åt mannen höll jag god min och var sååå nöjd hur billigt allt blev med rabattkupongen, för jag hade ju ändå  tänkt köpa precis dessa saker *blink*. Tack vare sängöverkastet så slipper han i alla fall ett stort problem (enligt honom själv); att hitta någon bra julklapp åt mig! Kudden blev faktiskt billigare att beställa än att sy och trycka själv och klänningen...ja, hur skulle jag bara ha kunnat låta bli!? Hoppas bara paketet kommer i utlovad tid!

Ha en härlig måndag, (om det nu kan finnas härliga måndagar!?)

(alla bilder är lånade från www.ellos.fi)

8 kommentarer:

  1. Halloj vännen!
    Såå fina saker du beställt. Visst är det såå bekvämt med nätshopping för oss som bor på landet och sällan kommer till stan, ler.
    Hoppas ni har en mysig dag trots måndag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen fina saker du beställt! Älskar klänningen!!!
    H. Sussu

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, vad lustigt! Jag har samma kuddfodral fast i beiget! Det ligger i sängen med sambons gamla duntäcke i, för det var stooort!!

    Fast jag får nog klicka hem ett i vitt och rött med ;)
    Klänningen var ju ursöt!! Älskar förklädesklänningar och det kommer synas hos min bonusflicka! Hon ska få alla de där flickiga sakerna som jag inte kan köpa till en pojke! :)

    Ha en härlig vecka och ja, det kan finnas härliga måndagar! :)
    Stoooor kram!!

    SvaraRadera
  4. Du är finurlig, känner igenom mig på pricken, haha!! Jag är också på jakt efter ett överkast på sängen, men tyvärr har jag ingen rabattkupong ;) Klänningen är helt outstanding, sååå Madicken- och julinspirerad, oj vad fin... kudden är också jättefin!

    kramizar till dig!
    /aka

    SvaraRadera
  5. Ljuvlig madickenklänning! Kudden är ju kanonfin. Men visst kan man ha den även när det inte är jul?
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  6. nu ska jag berätta vad jag tycker om sakerna du beställt: fin, fin och fin!
    jag skulle kunna tänka mig alla tre, fast sönerna skulle säkert protestera om de blev tvungna att ha en sådan klänning på jul ;)

    SvaraRadera
  7. Åh så mycket fint du har beställt! Och så mycket fint du har gjort också... Har tittat tillbaka några inlägg och sett allt du skapat... Jättefint alltihop!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera