onsdag 10 november 2010

Utlottning

Nu när snön lyser vit utanför fönstren så tycker jag det passar bra att dra igång en jul-utlottning. Det man kan vinna är ett kuddfodral 50 x 50 cm. Materialet är vitt halvlinne (50 % linne och 50 % bomull). Kuddfodralet har en dragkedja baktill och på framsidan har jag skrivit Julglädje med textilfärg.


Reglerna är som vanligt. En lott = kommentar på inlägget. Två lotter = kommentar + länk med den översta bilden. Tävlingen pågår till den 1 december kl 24.00.


 Jag drar vinnaren dagen efter tävlingen avslutas, så att vinnaren hinner få kuddfodralet i god tid före jul.

 

Hoppas ni vill vara med!

Lycka till!

66 kommentarer:

  1. ja den sku man int tacka nej till.. :-) är gärna med o tävlar o hoppas på mycke tur!!
    /Heidi N

    SvaraRadera
  2. Åh Annie vilken himla fin kudde! Superfin! Vill absolut vara med i din utlottning om den! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Många kramizar från aka

    SvaraRadera
  3. Fina kuddar kan man aldrig få för många av. Jag är gärna med i din utlottning. 2 lotter till mig.

    Måste säga att dina hjärtan på tråd blev så fin skall se om jag lyckas klämma in det efter galleri sömnaden.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Åh så fin kudde!
    Klart jag vill vara med! =)
    Jag länkar med bild hos mig, så 2 lotter tack.

    Ha de fint!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Tar gärna en lott, tack! :)

    Har ingen blogg, men e-post finns under sähköposti.

    SvaraRadera
  6. Har aldrig tänkt på att byta soffkuddarna inför julen men det har jag bestämt mig för i år. Bortmed alla innefärgade och in med vita, ljusgråa och duvblå. Din vackra kudde hade självklart fått stå i mitten med sin underbara text.
    Ha en underbar vecka!
    Mvh Terese Rhodin
    terese.rhodin@comhem.se

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Självklart vill jag vara med i din fina tävling. Fixar med att länka med bild hos mig när jag kommer hem från jobbet. Nu måste jag sätta fart.
    Ha en bra dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. hej! jag vill förstås vara med i utlottningen av din fina kudde! jag länkar från min sida. länken finns under fliken pågående utlottningar.

    hihi, du kan skylla dina extra kilon på samma person som jag... suck ;)

    SvaraRadera
  9. Jättefin kudde!! Deltar gärna i utlottningen!
    h. Anna-Lena K

    SvaraRadera
  10. hej!
    vilket härligt kuddfodral, så juligt =)
    är gärna vara me i utlottningen om de går, fast jag int ännu har nån blogg =) hade gott där på rosgränd

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!!
    Nu har du varit i farten igen - jisses vilket fint kuddfodral!! Och JAG vet ju verkligen vilket fint arbete du gör!!
    Självklart tänkte jag försöka knipa detta med :)
    Länken ligger redan upp!

    Ha en härlig torsdag och tänk på mig och Jonton idag när vi ska till läkaren med hans fötter... Han har gått på tå sedan han började gå (nästan) och nu börjar det bli ett problem... Jag är lite rädd för vad de ska säga idag, men vi MÅSTE göra detta så han slipper operation när han är 7 år och äntligen kan få bättre grovmotorik. Han ramlar ju konstant eftersom han har svårt att hålla balansen...

    Oj, vilket långt inlägg det blev, det var ju inte meningen. Är nog mer nervös än vad jag tror...

    Stoooora kramen till dig och de dina och hoppas ni har det härligt!!

    SvaraRadera
  12. Oj vilken fin kudde, så snyggt du textat på den! Det skulle jag nog inte ens våga mig på att prova... Klart jag vill vara med och tävla, och jag länkar från min sida. Håller tummarna HÅRT nu! :)

    SvaraRadera
  13. Jättefin!! Du har helt klart valt fel yrke! ;)Deltar gärna i utlottningen. / Joanna G

    SvaraRadera
  14. Vill oxå vara med i din utlottning av kudden. Jättefin! H. Ulrika :)

    SvaraRadera
  15. jag å vill va me i utlottningen av kudden ! såå fiin :) H. Annika B.

    SvaraRadera
  16. Klart jag vill vara med när min allra pyssligaste bloggis lottar ut sina vackra alster! Ljuvlig kudde Annie!

    Länkar gör jag såklart också.

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  17. Javisst ska det vara julglädje och jättefin kudde du har gjort.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  18. Urfint - som vanligt! Är gärna med i lotteriet, en lott blir bra för mig.
    Ha det!

    SvaraRadera
  19. Så klart vill jag väldigt gärna vara med och tävla! Kudden är dessutom väldigt fint, du skriver så snyggt!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  20. Vilken fin kudde! Jag vill gärna vara med i din utlottning och lägger upp din tävling.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  21. Hej vilken otroligt fin kudde du gjort, klart jag vill vara med!!

    Länkat o klart så 2 lotter tack.
    Hoppas på tur nu.

    Ha en skön fredag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  22. Så fin kudde, en sån vill jag vinna:)
    Den ser lite österbottnisk ut. Vissa av dina blder får mig att minnas alla sommrar som jag varit hos mormor och morfar i Österbotten.
    Hälsningar Malin Pettersson

    022133083@telia.com

    SvaraRadera
  23. Vilken vacker kudde - sprider verkligen julstämning! Vill gärna delta med en lott!
    Ha det bäst!

    //Katrin

    katrin.pettersson2@spray.se

    SvaraRadera
  24. Vilken fin tävling du har och jag vill väldigt gärna vara med. Deltar gärna med 2 lotter!
    H. Sussu

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med!!
    1 lott duger, hoppas på tur <:)

    SvaraRadera
  26. Klart jag vill vara med och tävla!
    Har länkat i högerkanten! (minabaktankar.blogspot.com)
    /Sanne

    SvaraRadera
  27. Åh jag vill gärna vara med. Skulle passa bra i kökssoffan jag ska ha i min första lägenhet nu. Ha de gott!//Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Tänk att kunna göra så fina kuddar själ. Klart att man vill vara med i en sådan utlottning.

    SvaraRadera
  29. Gillar kudden. Jag är med :-) Ha De! mail: anderslukas@hotmail.com från Anders

    SvaraRadera
  30. Perfekt kudde till min kökssoffa! Vill gärna ha en lott...mvh Maria
    krokbacken16@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Oj! Jag vill också vara med om det här! Ska länka från mig också...
    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  32. Hejsdan! Deltar i utlottningen av den fina juldynan. Länkar med bilden från min blogg 0 2 lotter.
    Hoppas jag nu har tur..
    -Lotta-

    SvaraRadera
  33. Fin kudde kul att det snart är jul det är så mörkt ute skönt med lite ljusstkar snart Deltar gärna i utlottningen.
    mvh
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  34. Jag är med (:
    Har länkat här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/november/julgladje.html
    Kram Johanna-Sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. 1) Jag vill vara med. Mysig kudde! Varma hälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Fin kudde!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen! Deltar med 1 lott!
    hälsar Åsa asa.grankvist@multi.fi

    SvaraRadera
  37. Jag vill också vara med!=D
    Länkar i högerspalten på min blogg.

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  38. Det var en vacker kudde och jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  39. Glädjande fin kudde. Jag vill vara med. mejl empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  40. Jag delat också gärna i din utlottning! :) har länkat på min blogg så jag tar två lotter, tack.
    Trevlig fortsättning på söndagen!
    Therese

    SvaraRadera
  41. Vilken fin kudde! Jag är gärna med i utlottningen även om jag inte själv har någon blogg. Mailadressen är pia@uppgard.fi. Hälsn. Pia

    SvaraRadera
  42. Hej Annie!
    Vilken fin kudde med ett härligt budskap. Vill gärna vara med i utlottningen och länkar i min blogg.
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  43. Tävlar gärna med en lott om den fina kudden
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Här får du många lotter att fixa till dragningen - förståeligt med ett så vackert pris, kudden är helt underbar. Jag vill vara med i tävlingen - har länkat.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  45. Jag är gärna med i din fina utlottning. Jag tar två lotter då jag länkar hos mig :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med!

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/1-dec-vinn-ett-kuddfodral.html

    SvaraRadera
  47. Hej! Är gärna med och tävlar, 2 loter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/kuddfodral-1-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  48. Superfint fodral :-)
    Jag är gärna med och tävlar, jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-juligt-kuddfodral.html

    spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  49. vad fin kudde =) är gärna me o tävlar =)

    har länkat här: http://emlisch.blogg.se/2010/november/fler-tavlingar.html#comment

    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej!
    Jättefin julkudde! Tar en lott.
    Mvh Lotta
    lottis.st@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej
    Vilken mysig blogg :)
    Den där kudden skulle passa perfekt hemma hos mig så jag håller tummarna:)
    Mvh Victoria

    SvaraRadera
  52. Är gärna med och tävlar. Länkar i bloggen.

    SvaraRadera
  53. Jag vill vara med och tävla. Jättefin kudde :)

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Hej! Jag vill givetvis vara med i din fina tävling även jag och länkar såklart för att få två lotter, det inlägget hittar du här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/1-dec-vinn-ett-kuddfodral.html

    Hoppas på tur!
    Mattias,
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Åh den är jättefin!! Har tyvärr ingen sida att länka till men jag håller tummarna att en lott räcker :)
    helena@bolom.se

    SvaraRadera
  56. Så fint!! Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd! Krysser fingrene :-)

    SvaraRadera
  57. Hej! Vill jätte gärna vara med i din utlottning av det fina kuddfodralet. Jag har länkat. Lena/isis

    SvaraRadera
  58. Jättefint kuddfodral. Behöver såå en vit kudde med röd text att pryda soffan med i juletid. Hoppas jag vinner =)!

    SvaraRadera
  59. Försöker på nytt....Heidi B

    SvaraRadera
  60. oj så vacker! jag e väldigt gärna med och tävlar. med 2 lotter.

    kramizzar

    SvaraRadera
  61. Så vacker med ett härligt budskap. Vill gärna vara med och tävla, två lotter, tack, har länkat i högra sidpanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  62. Vilket fint kuddfodral du har gjort! Vill gärna vara med i tävlingen. Jag länkar från min blogg, så det blir 2 lotter, tack!

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  63. Underbart fint kuddfodral! :)
    Jag är gärna med och tävlar!
    / Camilla Snellman

    SvaraRadera
  64. Åh, en söt julkudde skulle sitta bra! Jag är gärna med i tävlingen! :)

    SvaraRadera
  65. Superfin kudde! :) Jag vill gärna vara med och tävla och tar en lott! (Måste gå och sova nu så jag hinner tyvärr inte länka från min blogg idag...)

    SvaraRadera
  66. Hej! Jag slänger mej in din utlottning så här på slutet och jag länkar med bild hos mej också. Hoppas på turen.
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning också.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera