onsdag 6 oktober 2010

Godispåse med hårda karameller

I dag hittade jag min fina vinst från Nordljus i postlådan. Vinsten var ett armband och två berlocker från serien VÅGA.



Jag tycker de är helt underbara, så nu väntar jag bara på att det ska ordnas någon fest så jag får ha på mig smyckena.


På Nordljus hemsida kan man beställa dessa smycken (ifall någon blev avundsjuk ;)) och en massa andra vackra smycken och inredningssaker.

Jag har förresten gjort klart ett av make-over projekten a´la ikea. Det är en sak som borde finnas i alla hem, men som man förhoppningsvis aldrig behöver använda... I fall ni inte lyckades gissa vad det är så presenteras saken i mitt nästa inlägg :).

Önskar alla läsare en bra dag :)!

Ps. Jag hade uttryckt mig lite oklart i mitt förra inlägg angående ytterdörren. Husleverantören kommer inte att göra något åt Fenestra-dörren, utan vi kommer att göra om den själva. Spröjsen går dock att ta bort, så vi behöver bara tillverka två kryss (vilket inte borde vara så svårt jämfört med att bygga ett hus ;)).

5 kommentarer:

  1. Här är en av de avundsjuka!!!:) Åh, vad fina smyckena var.
    Hmm, vad kan det vara som borde finnas i varje hem men förhoppningsvis inte användas? Jag kan bara komma på brandsläckare och brandvarnare, men kan du ha gjort en make-over på dem?! Iof, så händig och pysslig som du är så vet man inte:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina smycken, vilken vinst!
    Ha en mysig kväll.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Superfin vinst - men vänta INTE till någon fest, livet är här och nu! De kan gott användas till vardags :))

    Avis - jaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  4. Så fin vinst!
    Måste kolla in deras hemsida!

    Ha de bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Fina smycken du vann, grattis! Hoppas dagen har varit bra! Vad roligt att du vill vara med i min utlottning, lycka till!
    Har en trevlig torsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera