onsdag 12 maj 2010

Stress o press

De senaste dagarna har inneburit stress, stress, stress....Men jag har fått gjort en hel del. Så imorgon skall jag bara koppla av tillsammans med familjen o hoppas på bra väder. Sedan fortsätter stressen (och eftersom husleverantören börjar med grunden på måndag så anar jag ett stressfullt liv de närmaste tolv månaderna!!!). Jag är en sådan person som måste skriva listor på allt för att komma ihåg och få saker och ting utförda...och helst ska jag skiva kom-i-håg lappar till listorna, för annars glömmer jag ju listorna. Så gissa om vårt hem är fyllt med listor o kom-i-håg lappar för tillfället!

I helgen var vi ju på bröllop som jag tidigare har nämnt... Så här vacker utsikt fick vi njuta av på bröllopsfesten...

...som firades på samma ställe där vi hade vår bröllopsfest för snart fyra (!!?) år sen....

..måste kontrollräkna en gång, men det blir faktiskt fyra år! Hujedamej vad tiden rinner i väg....


En liten tröst är det i alla fall att de flesta verkar befinna sig i samma situation..med en klocka som skenar och saker som glöms. Kanske man borde börja skriva lite andra saker på kom-i-håg lapparna i stället... t.ex. "Minns att njuta av livet, det går ändå så fort"...

Njut!

4 kommentarer:

  1. Hej och tack för igår :o) Du e inte enda i vår familj som är beroende av listor och lappar ;o) jag är väl den mest tankspridda dessutom så jag har ständigt känslan av att jag glömt bort något! Men nu ska här njutas då det verkar bli så varmt och vackert väder till helgen!

    Sköt om er! Kraam!

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert ställe för bröllopsfesten!
    Jo, själv håller jag på med listor och kom-ihåg-lappar också, men nu blir det långhelg så då ska det nog bli lite tid över för att njuta också!

    Lycka till med husbygget!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  3. Jättefina miljöbilder du visar! Är också en anhängare till kom-ihåg-listor! Ett måste för att få ihop alla måsten!

    Önskar dig en trevlig helg!

    kramizar aka

    SvaraRadera
  4. Vad mycket roligheter och vilken fin gunga. Den skulle jag vilja ha :)

    Tack för att du deltar i min tävling och ha en fin helg!

    SvaraRadera