torsdag 2 december 2010

Vinnaren av kuddfodralet

Nu är det dags att avslöja vinnaren av kuddfodralet. Det var jätteroligt att så många ville vara med...jag har ägnat halva eftermiddagen åt att skriva och klippa lotter :).

 
Vinnaren blev...


...Monica med mysiga bloggen Lilla Monica pysslar
Stort grattis till dig!
Maila din adress till annie.nynas@gmail.com så får du snart ett paket med posten :)

Eftersom så många (många fler än jag hade väntat mig) ville delta så beslöt jag mig för att dra ett tröstpris också. Tröstpriset vanns av...


...Heidi N.
Stort grattis till dig också vännen! 
Du behöver inte maila din adress ;).

Stort tack till alla som deltog.
Önskar er alla en bra torsdagskväll! 
(torsdag redan!? vart tog den här veckan vägen??)

6 kommentarer:

  1. Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin utlottning
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Nämen är det sant att jag är den lyckliga vinnaren! :)
    Nu blev jag så glad så det är inte klokt och jag kan inte annat än säga tack för att du råkade dra min lott. Skall maila dig min adress.
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  3. Oj va kul!! Tänk att jag kan ha tur :D
    Hälsningar en superglad trösteprisvinnare!

    SvaraRadera
  4. Grattis til vinnarna!
    Jag har varit för trött för att öppna datorn de senaste dagarna, så jag hade missat flera inlägg såg jag.
    Kanonfina gardiner! Och din julpyntade hylla blev man ju helt lycklig av.
    Jag tittade på redovisning av solens upp- och nedgång på TV häromdagen och då tänkte jag på dig. Det verkar som att det blir mörkt redan kavrt i ett på dagen hos dig, stämmer det? Det går nästan inte att föreställa sig.
    Men så mysigt som ni har det går det nog ingen nöd på er!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling! Jag har inte hunnit skriva vilka fina saker du har gjort!
    Här har det varit förkylt och tröttigt... Och vad roligt med din shop! Grattis i massor!

    Ha en underbar torsdag och ta hand om er!
    Kram ia

    SvaraRadera
  6. Buhu x 10 000!!!! Ville sååå gärna vara vinnaren... Men jag önskar ett stooort Grattis till ni som vann!!

    Många kramizar till er och till bloggerskan!

    /aka

    SvaraRadera