onsdag 30 mars 2011

Ett fint paket...

Här har det varit fullt upp, inte bara med bygget utan också allt det vardagliga. Det har varit mycket med jobbet och dessutom har dottern varit febrig och sjuk. Mitt i all stress och trötthet så landade ett fint paket i min postlåda som verkligen piggade upp. Det var vinsten från Villa Björkenäs Backen.

 Så vackert inslaget med spetsar, band och en liten kvist.

 Det som fanns inuti var om möjligt ännu finare. En vit kökshandduk med spets och monogram, en vit tygpåse med monogram och en gammal gaffel och sked. Stort tack för vinsten Sirpa :).


Glöm inte att anmäla er till min utlottning, på fredagen dras vinnaren!

Skön onsdagskväll till er alla! Själv ska jag rensa tankarna med att skruva och spackla, det om något är terapi!

5 kommentarer:

  1. Wow, vilket fint paket du fått! Såna paket skulle gärna få dyka upp i min postlåda också... :) Och innehållet är ju t o m ännu finare, grattis till vinsten!
    Kolla mitt inlägg från i måndags om du inte redan gjort det, det väntar något på dig där! :)
    Ha en fin fortsättning på veckan, hoppas du hinner ta det lite lugnt mellan varven också! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilken vinst, sååå fint.
    Önskar dig en härlig onsdag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vackert paket och innehåll!
    Jag förstår att det är fullt upp. Alltid lika kul när du dyker upp här eller hos mig goa du!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej bloggis och stooort grattis! Du är verkligen en turgumma, vad roligt! Jättefin vinst verkligen!!!! Jag har en utlottning på gång också som du gärna får vara med i om du vill!

    Förstår att du har mycket omkring dig nu med husbygget och allt! Gör inlägg när du hinner, allt annat är viktigare :)

    Kraaaaaaaaaaaaam fina vän!

    /aka

    SvaraRadera
  5. Jättefint paket+innehåll.
    Ja det är kul att spackla och slipa och du behöver ju inte tänka på att det blir nerdammat.
    Hoppas att värmen kommer till dig också i helgen.
    kram Anette

    SvaraRadera