tisdag 8 mars 2011

Ett år!

I lördags fyllde min blogg ett år och det ska förstås firas med en utlottning. 
Jag lottar ut ett kuddfodral av vitt, tvättat linne i storlek 40 x 60 cm. Kuddfodralet har knytband i ena sidan och ett handmålat tryck i svart.

 

Alla kan delta oberoende om man har blogg eller inte.  
För en lott: skriv en kommentar på det här inlägget (de som inte har egen blogg får gärna skriva sin email-adress så jag kan meddela vinnaren).  
För två lotter: skriv en kommentar + länka med den översta bilden. Skriv gärna i kommentaren om du har länkat.

 

Tävlingen pågår till den 31 mars.

Lycka till!

 

 (obs innerkudden hör inte till vinsten)

31 kommentarer:

  1. Jag vill förstås vara med! Är trogen läsare, sitter varje dag på jobbet o hoppas du ska ha nya inlägg så jag får nåt att läsa :) Så nu är det nog min tur att vinna, tycker jag :D
    Heidi B

    SvaraRadera
  2. Grattis till första året!!

    Tar gärna en lott och deltar tack!
    Fin vinst!

    SvaraRadera
  3. Oj va roligt me en tävling! o Grattis till 1 år :-) Deltar med 1 lott.
    /Heidi N

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för kommentaren om flygeln.
    Ett stort grattis till 1 år.
    Fin kudde jag är gärna med på en lott.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej! Grattis till ett år :o) har tydligen missat mitt eget jubileum ;o) Jag deltar också i tävlingen, har länkat på min blogg! (Om jag skulle ha turen att vinna så ska jag skänka vinsten till syster H, hihi!)

    Kram,
    Systeryster

    SvaraRadera
  6. Hej, jag deltar mer än gärna i tävlingen! ;)
    H. Camilla Snellman

    SvaraRadera
  7. Stoooort Gratttis till 1-åringen!!! Jag har ju nästan följt dig lika länge, nästan iallafall... Och det är ju jätteroligt!! Vad fort det gått!!

    Självklart vill jag vara med i din fina utlottning, så jättefin vinst! Verkligen superfin kudde!!

    Länkar från mig!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Grattis till 1 år! Brukar kika in här nu som då...alltid roligt att läsa o se dina bilder... :)
    Deltar gärna...
    H. Ulrika N.

    SvaraRadera
  9. Grattis till 1 år! Jag "stötte" på bloggen av en händelse tidigare i år och återkommer nu ständigt, alltid lika roligt att läsa :) Jag deltar gärna med en lott.
    H. Christina L

    SvaraRadera
  10. Jag vill också ha en lott! :)
    Hälsn. Joanna G

    SvaraRadera
  11. Här e oxå en till som vill ha en lott! :-) Läser din blogg ibland när jag behöver få lite inspiration till vårt hem, DU ÄR SÅ HÄNDIG OCh DUKTIG! Mariana Östman

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med i utlottningen och länkar med bild hos mig. Det blir två lotter.

    SvaraRadera
  13. Stort grattis till ett år som bloggare! Självklart vill jag också vara med i utlottningen av det fina kuddfodralet och jag länkar från min blogg för 2 lotter. Hoppas jag har turen på min sida den här gången! :)

    SvaraRadera
  14. Hejsan Emma heter jag.

    Älskar din blogg om inredning.
    Jag är gärna med i utlottningen.

    Jag har länkat till tävlingen från via min blogg:
    lostbehind.blogspot.com

    Ha det så bra! :)

    SvaraRadera
  15. Grattis till 1år!

    Jag har ingen blogg men vill gärna vara med. Kudden är väldigt fin.

    Må gott!
    I-L

    famwarnil(snabela)hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill också gärna vara med, och jag har länkat i högerkanten på min blogg
    http://millanigulavillan.blogspot.com

    SvaraRadera
  17. Heej:)
    Jag vill jättegärna vara med i Din fina tävling:)
    Länkar på min blogg också:)

    Önskar dig en fin dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  18. Mysig blogg.
    Här vill jag vara med.
    2 lotter.
    Ska länka direkt.
    Hoppas du haft en underbar dag.

    SvaraRadera
  19. Grttis till årsdagen. Som novis i bloggvärlden deltar jag gärna:)

    SvaraRadera
  20. Grattis till ett år med bloggen! Är gärna med och tävlar, tar en lott:)!
    kram Désirée
    desiree__86@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Grattis!
    Jag är med och hoppas på lyckan...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Grattis till ett år :) Jag vill gärna vara med och tävla, länkar hos mig med i högerspalten!
    http://eemiliaas.blogspot.com/
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  23. Grattis på ettårsdagen!
    Deltar gärna i utlottningen (med en lott).

    SvaraRadera
  24. Hej!

    Jag vill också vara med i utlottningen! :)

    larsmo_bo@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Grattis till 1- årsdagen. Vill jätte gärna vara med i din utlottning. Jag har länkat. Kram

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Jag är gärna med och tar 1 lott!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  27. Grattis till 1 år.
    vill gärna va med i utlottningen !
    H.Annika B.

    SvaraRadera
  28. MEN, har jag missat detta??? Det ska vi så klart råda bot på med en gång!
    Klart jag är med! Länkar gör jag också.
    Kanonfin kudde!!!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  29. Hei
    Fant denne bloggen nå, og har lagt meg til som følger. Fantastisk flott pute. Så jeg vil gjerne være med på denne trekning.
    Klem Mette

    SvaraRadera
  30. Jag är med
    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Grattis till dej och det första året. Deltar i utlottningen och länkar med bilden.

    SvaraRadera