tisdag 10 maj 2011

Semesterplaner

Äntligen har jag fått övertalat mannen att vi måste ut och resa i sommar. Fastän vi inte alls skulle ha tid då bygget är i slutskedet så tycker jag ändå att det är minst lika viktigt att vi unnar oss lite ledigt och tid tillsammans alla tre. Vårt resmål blir så exotiskt som Sverige, spännande va!? ;)


Lite exotisk lär det i alla fall bli under vårt besök på Kolmården. (Tänk att jag till och med fick övertalat honom till det! Men med tanke på att alternativet var två dagars shopping i Stockholm så var det kanske inte så konstigt...).

Vi har ännu inte bestämt resedatum, eftersom mannen inte vet helt säkert ännu när hans semester blir. Huvudsaken är i alla fall att det ska bli av :)


Ha en bra dag!

Ps. Djurbilderna är lånade från Kolmårdens hemsida.

7 kommentarer:

  1. Bra Annie, klart ni ska unna er en resa!! Man får inte glömma bort att njuta av varandra också, det är ju ganska slitsamt mellan varven att bygga hus så det är viktigt att göra annat också. Jag ser ju nästan dig som svensk eftersom du pratar svenska, så det känns lite konstigt när du skriver att du ska åka till Sverige, fniss. Och en annan sak, tusen tack för dina fina ord hos mig, så glad jag blev - tack snälla!!

    Stoooooooooooor kraaaaaaam från aka

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert en kul resa för hela familjen!
    Vi har varit till Kolmården och gillade det massor. Dom har ju gjort om lite där sedan dess. Var sugen på ett nytt besök i år samtidigt som vi är till Gotland, men vi tyckte det skulle bli för dyrt. Kommer ju ändå att besöka olika nöjesparker och sånt på ön.

    SvaraRadera
  3. vad bra att ni tar er tid att göra lite annat än bygga, och jag tycker absolut kolmården är ett bra resmål! vi var där när grabbarna var i lågstadieåldern, och det var ett populärt ställe. delfinerna gillade vi mest :)

    SvaraRadera
  4. Det är ni väl värda efter allt ert slit! Och vad är väl vackrare än Sverige på sommaren? Det skulle vara Finland då:)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  5. Tavk för din snälla kommentar!
    Det blir nog en bra vistelse i Sverige för Kolmården är värt ett besök.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Det låter väldigt förståndigt att ta semester, jag tror man har igen det i längden och det är kul att göra något som hela familjen har glädje av och Kolmården lär ju vara så jättefint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Så klart ni ska ha en härlig resa.Och till Sverige dessutom:)) Och tom Kolmårdens djurpark. Och jag bor ju jättenära Kolmården. Det är bara två mil in till Norrköping där jag bor. När ska ni åka hit? Vore jätteroligt om det gick att träffas...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera